Friday, September 21, 2012

Plat Nombor Lesen Basikal Tua

Sekadar berkongsi cerita dan mengemaskini blog. Sebelum berlangsungnya acara himpunan basikal tua terbesar MBoR  di Melaka pada 16 September 2012 yang lalu, teman masih ada menerima beberapa barang aksesori basikal tua yang dibeli dari beberapa rangkaian pengiklanan di laman web. Semua aksesori tersebut juga bertujuan untuk menggilap dan melengkapkan lagi kesempurnaan basikal teman sempena acara MBoR yang lalu.

Teman telah terima satu lagi bungkusan yang seperti biasa datang jauh dari negara England. Agak sukar dan susah juga untuk dapatkan barang tersebut kerana ramai dari pelusuk negara yang inginkannya juga. Maka terpaksalah barang tersebut dibida. Alhamdulillah, rezeki teman untuk memperolehinya kerana berjaya mendapat bidaan yang tertinggi pada saat terakhir.


Maka inilah aksesori tersebut iaitu merupakan tag plat lesen basikal yang tertera perkataan "Bicycle Garden City 6669". Bukan setakat plat lesen itu yang teman inginkan, malah menyangkut klipnya juga merupakan barang yang diburui ramai peminat tegar basikal tua kerana kesukaran untuk mendapatkannya. Malah boleh dikatakan hampir tiada dijual di mana-mana ceruk pasaran. Platnya pun teman dah pasangkan di bahagian hadapan basikal seperti yang terdapat pada gambar di atas. Lepas ni nak bawa siar-siar di kawasan taman perumahan pula. Hingga kita bersua lagi.

No comments:

Post a Comment